نمونه متن [حمایت] از کاندیدای مجلس (شورای اسلامی)

نمونه متن [حمایت] از کاندیدای مجلس (شورای اسلامی)

 

به نام خداوند رحمتگر، مهربان

با احترام و افتخار، به تمام شهروندان عزیز که از حق شرکت در انتخابات و تعیین سرنوشت کشورشان استفاده می‌کنند، تاکید می‌کنیم. انتخابات، دستاوردی بزرگ و مهم در راه بهبود و تحول جامعه است.

 

امروز ما در آستانه فرصتی بزرگ هستیم، فرصتی برای انتخاب نمایندگانی که بتوانند صدای ما در مجلس شورای اسلامی باشند. مجلسی که با رهبری و مسئولیت‌پذیری، به پیشرفت و رونق ایران و ایرانیان کمک کند.

 

امروز، با دیده‌بانی و باور به ارزش‌های اسلامی و دینی، به همه شما توصیه می‌کنیم تا به شرکت فعال در روند انتخابات بپردازید. با حضورتان، به اعتماد به نظام و بهبود آینده کشور کمک می‌کنید.

 

به همین دلیل، ما به همه شهروندان فراخوان می‌کنیم که در روز انتخابات حضور پررنگی داشته باشند و با انتخاب هوشمندانه، به رشد و شکوفایی ایران کمک کنند.

 

انتخابات فرصتی است برای تغییر و بهبود. شما تصمیم‌گیرندگان هستید. به امید یک آینده روشن و پرامید، با همدلی و همزبانی.

 

با احترام

[نام کمپین یا گروه حمایتی]

 

این متن به شما کمک می‌کند تا به شهروندان تأکید کنید که شرکت در انتخابات و انتخاب نمایندگان مناسب برای پارلمان، چقدر اهمیت دارد. از آنجایی که این متن انتخابی ندارد و برای همه نمایندگان قابل استفاده است، با مشخص کردن نام کمپین یا گروه حمایتی، می‌توانید آن را به نام خاص خود تطبیق دهید.

 

 

برای دانلود پوسترهای قایل ویرایش تبلیغاتی نامزدها کلیک کنید..

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين مطالب
Designed By entekhabati Copyright © 2020